Tysta! Jag smög in på fridas blogg i smyg. Haha fan vad jag är ond :o
Hihi vet ni vad jag också gör? Jag tittar på hennes bilder i smyg.
Frida är i duschen just nu och jag jävlas lite med henne men iallafall gick jag in på hennes blogg för att ta mig att gästblogga för första gången.
Iallafall var Frida och jg ute lite igår med lite kompisar. Vi hade jätteroligt.
Ja så nu lever jag här ett tag och inte nog med det så tvingade hon med mig till Gran Canaria. Gratis resa. Tack bästavän!
Nu ska jag lata mig och sedan gå ta mig en frukost.
Frida är fin.
Hejdå. √

Kommentarer
Postat av: finalinafina ♥

tack så mycket, och verkligen detsamma. Så fina bilder du har! :-)

2010-03-15 @ 18:53:24
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0