Vilken lång dag!

Tjenare!
Äntligen är jag hemma. Fast det är inte så äntligen. Brevid mig har jag nämligen världens jobbigaste snorunge. Med namnet Tilda. Tildas föräldrar är i Thailand och Tilda fick inte komma med så hennes föräldrar övergav henne till mig i två veckor. Haha jag älskar dig Tilda ! ♥
Ja skolan idag var ju som vanligt åtta till fyra och efter det släpade Tilda och Emma in mig till stan.
När vi var i stan och satt och fikade på "Julias fik" ringde Sebastian och undrade om Tilda och jag och Emma ville komma hem till Kristian med Sebastian och Joel. Såklart tackade vi ja.
När vi var där så fick Joel tråkigt och tog ut mig på en promenad. Vi pratade om allt från himmel och jord. Joel är jätte mysig.
Och nu har Tilda och Emma och jag tagit pendel hit och dit. För nämligen var det så att Josefin skulle ha någonting att göra också. Så vi blev tvugna att pendla ända till Märsta och sedan tillbaka till Stockholm och sedan säga hejdå till Emma och Josefin så att Tilda och jag missade kvart över tåget så vi fick vänta åter en halv timme så vi gick och tog oss en macka men när vi väl kom dit hade tåget redan gått så vi fick ta halv tåget. Då pendlade vi iväg till Södermalm och nu är jag hemma!
Det har varit en lång dag.
Nu tänkte jag bjuda på en fin bild på Tilda och mig.
Hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0